شبکه های اجتماعی بازار نیستند!!!
مردم در شبکه های اجتماعی به دنبال افراد همفکر و هم سلیقه خودشون هستن تا به جمع آنها بپیوندند.
خیلی موقع ها میبینیم که به شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار فروش نگاه میشه و توقع داریم در شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات خود را بفروش برسانیم در صورتی که شبکه های اجتماعی به ما کمک میکنند تا بتوانیم بیشتر با گروه ها و افراد مختلفی که از خدمات یا محصولات ما یا دیگر شرکتها استفاده میکنند در ارتباط باشیم.
ارتباطات در شبکه های اجتماعی به جای اینکه به ما کمک کند که بیشتر بفروشیم میتواند به ما اطلاعاتی در مورد مشتریان بالقوه و بالفعل ما بدهد تا ما متوجه شویم که مردم در مورد محصولات و خدمات ما چه احساسی دارند و چگونه درباره آن با دیگران صحبت میکنند.
نکته : سعی کنید با پرسیدن و به اشتراک گذاشتن نقاط قوت و لذت بخش محصولات و خدمات خود در شبکه های اجتماعی نظرات مردم را در رابطه با محصولات خود جویا شوید و به آنها اجازه ابراز احساسات بدهید
نویسنده : سید محسن شفیعی
مشاوره بازاریابی شبکه های اجتماعی
سایت : زند آنلاین